fredag 30. september 2011

Grått er flott:)


- Bilde: Sweet Chili Girl . -

Den gode helgefølelsen er på plass til tross for en hektisk uke her hjemme. Soverommet er nyvasket og huset rent og fresht! Deilig spør du meg;) Som jeg skrev tidligere denne uken viser jeg noen bilder fra soverommet vårt i dag. Det gamle "sminkebordet" mitt er arvet og speilet kjøpte snille mannen til meg for noen  år siden. Det er veldig praktisk ha et sted å legge fra seg smykker og andre småting slik at ikke nattbordene blir overfylte synes jeg.  Pyntestæsj til meg selv har jeg nemlig mer enn nok av;)


Jeg er veldig fornøyd med fargepaletten i soverommet per dags dato, men det er mulig jeg skal "tøff opp" det lille sminkebordet litt. Jeg synes det kanskje er litt for shabby, noe jeg absolutt ikke vil... Vi får se hvordan det blir til slutt;) 



Nå setter jeg nesetippen mot Gardermoen og Europa. Jobbtur kaller og jeg gleder meg veldig til slappe av sammen med gode kolleger, drikke et par glass med bobler og kanskje få shoppet litt;) 


Siden jeg ikke er tilbake før mandag trekker jeg en heldig vinner mandag kveld. 

Du kan med andre ord fortsatt blir med på Giveawayen min her. 

Tvi, tvi og god helg til dere alle sammen! 



Klem, Pernille


18 kommentarer:

Karlotte sa...

For et nydelig soverom Pernille, så utrolig fint stæsjet!! Enig med deg i forhold til det fine sminkebordet ditt. Jeg er jo nyfrelst Pure & Original maler og tror den malingen hadde blitt knallfin på bordet ditt, i en eller annen grånyanse.

Riktig god jobbtur, det høres helt herlig ut spør du meg!! Her skal vi ha 4 barn i huset i helga, men det blir kos det også da:-)

Klem fra Karlotte

Villa Minde sa...

Så lekkert dere har det på soverommet!! Rent og delikat <3!! Ønsker deg en riktig god tur (heldige du ;o)! Klem fra meg

Sukkertøy for øyet sa...

...Helt fantastisk!
så mange lekne og LEKRE detaljer :)

takhøyde sa...

Oi lekkert på soverommet ditt - og grått er flott!! God tur og kos deg!
Heidi :)

Høytrykk sa...

Å, så delikat og lekkert!! Her hadde jeg sovet godt! :)

God tur og fin helg ønskes deg!

Sommerjenten sa...

Kjempe nydelig soverom! Ønsker meg også en slik liten plass til stæsjet mitt, men da blir det ganske trangt. Mange flotte detaljer her :)

Ønsker deg en riktig så fin helg og god tur! Kos deg masse :)

Klem Lene

dryss sa...

Knallfint! Fint sammensatt og fine ting! Dere er heldige som har plass til å ha det så ryddig og dekorativt på soverommet! Vårt er overfylt for tida... Ha en herlig helg!

Lindas Lille Leilighet sa...

Flott soverrom:D Og stilige detaljebilder. kos deg masse på jobb tur du!

KLem

Kari sa...

Nydelig. Grått er absolutt flott hos deg!
God helg og god tur. Klem

Signe sa...

Et nydelig soverom med fine detaljer :)

Ha en finfin tur og god helg ♥
Signe

Fabelaktig sa...

Så delikat og lekkert!

Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

Smil og klem
Maia

Unknown sa...

Så flott soverom!
Elsker hvitt, grått og sort ♥
Det er min nye elsk;)

Ha en fortsatt fin alder;)

Klem Line

*Mari* sa...

Veldig lekkert! ;-) Fine bilder! Håper du hadde en fin tur, deilig å koble av innimellom.... Shopping og champagne slår aldri feil ;-) Klem

My Little Kitchen sa...

hvem er vinner av give awayen? :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig :) Flotte bilder!

Jeg lurer på å male soverommet enda mørkere jeg, har en sort vegg. ;)

Pia Maria sa...

Kjempe fine bilder=) Elsker den grå farge paletten =) Vi har kjøpt oss hus her så gleder meg til å finne fargene og soverommet blir grått=)

Ha en super tirsdag!

Anonym sa...

Hei! Hvor er bordlampen fra? Kjempefin :)

Sweet Chili . sa...

Til Anonym: Bordlampen er fra IKEA!