onsdag 13. juni 2012

Rosebad




Halvveis ut i uken allerede og jeg gir meg ikke helt med vaskerommet vårt enda;) 
Noe nytt er alltid moro å kjøpe og det trenger ikke være de dyreste tingene som skaper litt sommerglede. Det fine sinkfatet på benken kostet ikke mer en 35 kroner og jeg hadde egentlig tenkt til å ha det som fuglebad på terrassen, men det ble så fint med roser i at jeg tror det får gjøre jobben som "rosebad" inntil videre. 





Såpe og myke håndklær er alltid hyggelig å legge frem. Også roser da... Disse hang litt med hodet, men når de ble snittet på nytt og lagt i vannbad har de vært kjempefine i flere dager allerede. Det er ikke så mye som skal til for å gjøre det koselig i et rom med andre ord:) 




Ønsker deg som titter innom en fin onsdag! 


Klem fra Pernille 




// Bilder: Sweet Chili //

9 kommentarer:

MissMette sa...

Nydelig vaskerom du har, Pernille :) Love It ღ Ha en fiiiiiin dag videre. Klem fra Mette

Øyeblikk sa...

Å, så koselig! Viktig å trives på vaskerommet også..:o)
Håper du har en fin onsdagskveld!

Heidi

MittLilleHjerte sa...

Kjempefint og koselig ble det:)
Ikke mye som skal til som du sier, så jeg er helt enig med deg;)
Lovely vaskerom altså!
Klem

Elements of days / Kari sa...

Hei!

For et koselig vaskerom :)Ahh, sånn vil jeg ha det! Vi skal pusse opp i disse dager, så denne inspirasjonen passet perfekt.

Kan jeg spørred egom hvor innredningen er fra? Nydelig!

Fin dag!

Kari

Love Peace Pionies sa...

åå, det var helt nydelig!!!
rosebad er jo bare så vakkert..

klemmer

Anne Grete sa...

Ååååhh, så lekkert!! Lyst og fint :)

Mange fine innlegg siden sist jeg var innom.

Ha en fin helg søta :)

Anonym sa...

Så fint vaskerom du har!
Jeg lurte på en ting ang. innlegget ditt 7.juni. Vet du hvor den stolen er kjøpt og navn/designer på den? Den var bare RÅlekker!!!

Marianne

Anines hvite verden sa...

Nydelig vaskerom du har ja!!
Ett rom som er gull verdt, hobbyrommet! ;)

FIN uke til deg! Klemmer

Sweet Chili . sa...

Hei Marianne:) Stolen på bildet i innlegget fra 7 juni vet jeg dessverre ikke hvor er fra. Jeg har funnet bildene på Skøna Hem sine nettsider så ganske de vet dersom du sender de en mail. Lykke til i jakten:)

Klem fra Pernille