lørdag 16. mars 2013

Håndlaget Pluss lykke




Da jeg så Pluss puten første gang visste jeg at en slik måtte bli min. 
Puten er håndlaget av designeren selv Lisbeth Nilsson,
og ble laget for å hylle det positive i livet. 









Den herlige Pluss-puten finnes i flere fargekombinasjoner, 
men den opprinnelige puten som startet eventyret var i grå og hvitt. 
Jeg har enda ikke satt min pute på sin "riktige" plass i sofaen, 
men vil spare den til vi kommer inn i nytt hus. 







En annen herlig strikk, men i den masseproduserte varianten,
ble med hjem fra butikkrunden før helgen. 
Luftig og lett og perfekt til det meste:)



Ønsker deg en fin lørdag!



Pernille 


 

3 kommentarer:

Trallala sa...

De pluss-putene er utrolig fine. Første gang jeg så den tenkte jeg at jeg jo kunne strikke en sånn selv, men det kan jammen ikke være lett å få pent.

Deilig genser og nydelige smykker!

Fin helg til deg

Unknown sa...

Ahhh, den puten er så lekker ♥
Heldig du er:))
Og smekker genser og stæsj:)

Ha en fin fin helg:)

Anonym sa...

Kul pute! Man kan aldri få nok av strikk! Lekker genser :) Ha en nydelig uke!

Klem Anne