mandag 3. februar 2014

Girly



Endelig noen barnerom bilder fra denne kanten:) 
Vi har satt inn en ny bokhylle på E sitt rom. Hun har jo tusen ting og et sted må de være;) Over har en gammel tallerkenhylle kommet opp. Jeg vet det ikke er spesielt inn med slike hyller lenger, men jeg synes det ble passe tøft og søtt - akkurat som rommets eierinne;) Tallerkenhyllen er forøvrig malt i en dus gråtone som matcher den ene fondveggen.






Gamle og nye leker hånd i hånd.  Maileg kaninene er blitt allemannseie (omtrent;)), men det gamle porselenservicet fikk jeg som liten. Elsker gulldetaljene


 
foto: pernille b.



Ha en fin kveld! 


 


Pernille 

3 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

Det ser kjempekoselig ut!
Så mye fine ting :-)
Ha en fin kveld!

helen og gutta sa...

såååå fint, heldig jente. Det er kommet så mye fint stæsj til både gutte og jenterom de senere år, nesten litt synd at guttene mine begynner å bli så store at det søte blir nesten litt for søtt, hehe. men masse tøft til større gutter også da:-) ønsker deg en fin kveld. klem Helen

Kine sa...

Hei!
Så flott et jenterom! Jeg lurer på hvor gulvteppet er fra?